Informació sobre els serveis de l’Ampa al Ceip Santa Maria d’Avià

LLIBRES

En aquest apartat trobareu tota la informació relacionada amb la venda i/o sociabilització de llibres.

Si teniu algun dubte o aclariment sobre qualsevol tema relacionat amb els llibres, us podeu posar en contacte amb la comissió de llibres.

L’AMPA fa d’intermediària entre l’escola i l’empresa encarregada de subministrar els llibres, així com de gestionar els llibres socialitzats.

Els llibres socialitzats són alguns dels llibres que els alumnes de 1r a 6è utilitzen i es reaprofiten durant un mínim de 4 anys. Amb aquest servei, s’aconsegueix:

  • Reduir el cost per part de les famílies (ja que no s’ha d’abonar el cost total del llibre de text). La resta del cost dels llibres socialitzats va a càrrec de l’AMPA.
  • Fomentar la responsabilitat i la cura del material didàctic
  • Promoure la cultura del reciclatge i la reutilització dels recursos
  • Ensenyar els valors de solidaritat, capacitat de compartir i respecte dels béns comuns
  • Millorar quantitativa i qualitativament els recursos didàctics disponibles als centres educatius

Canviar el llibre d’una sola matèria per tots els alumnes del centre suposa un cost aproximat d’entre 4000 i 6000€ per l’AMPA, motiu pel qual s’ha de tenir una reserva monetària important immobilitzada a les arques de l’AMPA.

Llibres del curs 2017-2018

Empresa Llibres Text: www.llibrestext.com (plataforma on-line)

S’ha d’accedir a la plataforma on-line de l’empresa on es farà la comanda dels llibres amb el codi que han facilitat des del centre. El període de venda és del 20 de juny al 14 de juliol de 2017. El pagament inclou:

– els llibres corresponents al curs de l’alumne (que trobarà a la seva aula el primer dia de classe al setembre),

– el material escolar individual (que es compra conjuntament a la papereria Avinguda 44 d’Avià)

– i la quota de socis de l’AMPA (30€ pel primer fill a l’escola, 20€ pel segon escolaritzat i gratuïta a partir del 3r fill).

MOLT IMPORTANT FER SERVIR EL MATEIX CORREU ELECTRÒNIC PER REALITZAR LES COMANDES DE TOTS ELS FILLS D’UNA MATEIXA FAMÍLIA, PER PODER GESTIONAR CORRECTAMENT L’IMPORT DE LA QUOTA DE L’AMPA!

Les famílies que no tinguin accés a internet podran fer la comanda presencialment a l’escola el dia 26 de juny de 9 a 11 hores i el dia 27 de juny de 15 a 17 hores.

Comments on: "LLIBRES" (1)

  1. Queralt Sales i Soler said:

    Benvolguda Sandra,

    sóc la mare de la Martina Zèrtun i la Bruna Ieshi Sales i Planes.
    T’escric aquest missatge per explicar-te que al juliol no vam venir a buscar els llibres. El cert és que se’ns va passar el dia, ja que tots dos treballavem. No obstant això, ens vam espavilar per buscar-los i ens vam assabentar que, donat que tant jo com el meu company som professors de secundària, com a tals, tenim accés a un descompte important dels llibres de text dels nostres fills. Per aquest motiu ja els hem adquirit.
    Sí que vam fer l’ingrés de la quota de l’AMPA, el resguard del qual us farem arribar ara al setembre, però ens faltarà el material que elabora l’escola.
    Hi haurà algun problema per adquirir-lo ara al setembre?
    Els cursos són P3 (que no sé si hi ha algun dossier a més dels quaderns de Cruïlla Projecte 3.16, que ja tenim) i P5, que sí que sé que hi ha material de l’escola.
    Espero la teva resposta.

    una salutació cordia,

    Queralt Sales i Soler

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

%d bloggers like this: